Egyéb telefon szolgáltatások

Számhordozás

Tartsa meg jól bevált régi hívószámait!

Egy telefonszám gyakran válik egy cég névjegyének, védjegyének részévé, és akár gazdasági előnnyel is szolgálhat. Ha Ön se szívesen cserélné le jól ismert hívószámait, nálunk élhet a számhordozás lehetőségével! Igényelje bármely szolgáltatásunkat, mi nem kötelezzük a számváltoztatásra.

 

 

Díjmentes 80-as szám biztosítása

Adja meg ügyfeleinek a lehetőséget hogy ingyen hívják

Biztosítson ügyfélszolgálata elérhetőségét ügyfeleinek úgy hogy ingyen hívhatják.  06 80-as és 4 illetve 5 számjegyű rövidhívószámot is tudunk biztosítani ügyfeleinknek.

 

 

Nemzetközi kapcslási szám

Tartsa a kapcsolatot külföldi partnereivel helyi számon.

Cseh, Román, Szolvák, Német … országhívószámokat tudunk biztosítani városokra lebontva, így külföldi partnere helyi hívással hívja önt. Amen yiben ön hívja külföldi partnereét az önek biztosított nemzetközi számot tudjuk kijelezni, így pl berlini partnerét berlini telefonszámról tudja felhívni.

 

 

Click to call

Partnerei egy kattintással fel tudják hívni

Egy webes applikáció aminek segítségével a weboldaláról partnerei egy klikkeléssel fel tudják önnel venni a kapcsolatot.

Az appl,ikáció egy weboldalra telepített tárcsázó, aminek a segítségével a weboldalát böngésző azonnal díjmentesen fel tudja hívni az ön ügyfélszolgálatát, és tájékoztatást tud kérni szolgáltatásairól, termékeiről.

 

VOIP telefon előfizetés

A VOIP telefon előfizetés választásnál merül fel a kérdés hogy SIP account, vagy SIP Trunk. Ugyan ahhoz a szolgáltatói központhoz kapcsolódik mind a két előfizetés, de teljesen eltérő felhasználással, és műszaki megoldással

SIP account

Tipikusan egy darab telefonszám, és hozzá tartozó beszédcsatorna. Általában felhasználó névvel és jelszóval kapcsolódik a központhoz. A felhasználó név egyben a kapcsolási szám is, és az kerül kijelzésre. A SIP account rendszerint egy darab fővonalnak felel meg, 1db hívószámmal. Az N-System VOIP előfizetésként az N-Office díjcsomagot kínálja ügyfeleinek amely 2 hangcsatornát engedélyez, így megfelelő végberendezéssel, a vonal akkor se lesz foglalt ha már beszélnek rajta.(hívásvárakoztatás). A SIP account felprogramozható IP-telefonra, Softphone kliensre, SIP ATA-ra.

SIP Trunk

Ahogyan az elnevezése is mutatja, ez egy olyan kapcsolat ahol akár több 100 egyidejű hívás lebonyolítása is lehetséges. Általában IP cím alapján történik az autentikáció, a szolgáltató központja és az előfizető központja, végberendezése között. Több kapcsolási szám tartozhat hozzá, és az előfizető végberendezése határozza meg hogy milyen szám kerül kijelzésre. Az N-Systemnél megkülönböztetünk N-Trunk 5, N-trunk 10, N-trunk 20, N-Trunk 30 és N-Trunk 60 szolgáltatásokat, amelyek 5, 10, 20, 30, 60 hangcsatornát(egyidejű beszélgetést) biztosítanak. A SIP trunk, csak IP PBX-re, SIP Gatewayrr lehet felprogramozni, IP telefonra, softphone kliensre NEM lehetséges a beállítása.

Amennyiben Önnek csak egy-két fővonalra, telefonelőfizetésre van szüksége akkor mindenképpen a SIP account azaz N-Office szolgáltatásra van szüksége.
Ha viszont IP telefonközpontja van, vagy sok kapcsolási száma, netán több egyidejű kifelé-befelé menő hívást kíván kezelni akkor mindenképpen a SIP Trunk keretein belül valamelyik N-Trunk szolgáltatásunkat ajánljuk.

N-Center IP Call Center

Hatékony ügyfélelérés VoIP segítségével

A Call Center segítségével Cége nagyszámú telefonhívást képes hatékonyan kezelni, így hozzájárulhatnak az ügyfelek elégedettségéhez, csökkenthetik a vállalat költségeit, és/vagy új bevételi forrást jelenthetnek. Ne szabjanak gátat saját fejlődésüknek! Csak dönteniük kell, és mi hihetetlenül rövid idő alatt rendelkezésükre bocsátjuk. Ennél rugalmasabb megoldást nehezen lehet elképzelni!

IP Call Center

N-Fax elektronikus faxküldés

Sok esetben találkoztunk faxküldési problémával…

…és a faxolással járó megoldatlan problémákkal (elakad, vagy kifogy a papír, esetleg foglalt a hívott szám, stb), de ennek az időszaknak vége.
A T38-as protokoll, melyhez T38-at támogató gatewayre és egy T38-at támogató fax készülékre, vagy szoftverre van szükség és máris küldheti fax üzeneteit akár fax-to-mail (egy adott fax számhoz rendelt e-mail címre érkeznek a beérkező fax üzenetek) formában is, így Ön tartózkodhat irodán kívül is, a fax üzenetek akkor sem kerülik el.

Bárhol van, a fax PDF-ben megérkezik e-amil fiókjába, így akár a kocsiban mobiltelefonjáról is tudja olvasni, vagy kollégáinak tovább küldeni.

e-fax

 

Számhordozás

Tartsa meg jól bevált régi hívószámait!

Egy telefonszám gyakran válik egy cég névjegyének, védjegyének részévé, és akár gazdasági előnnyel is szolgálhat. Ha Ön se szívesen cserélné le jól ismert hívószámait, nálunk élhet a számhordozás lehetőségével! Igényelje bármely szolgáltatásunkat, mi nem kötelezzük a számváltoztatásra.

számhordozás

Távközlési hálózat tervezése

IP telefonhálózat az Ön cégének is

Cégünk vállalja specifikus hálózatépítési részfolyamatok ellátását is. Sok éves tapasztalattal rendelkező szakembereink nagy figyelmet fordítanak vállalatának egyedi tulajdonságaira a távközlési hálózat megtervezésekor, hogy Ön egy gondosan kialakított, egyéni igényeket kiszolgáló, személyre szabott telekommunikációs rendszer tulajdonosa legyen.

IP telefonhálózat

Karbantartás

Bízza ránk VoIP telefonközpontja karbantartását!

Cégünk tevékenysége nem ér véget a rendszer beüzemelésével, hiszen a kiépített VOIP telefónia teljes körű karbantartását vállaljuk, hogy ön mindig zavartalanul élvezhesse annak előnyeit. Magasan képzett szakembereink számára még egy vegyes rendszerelemekből álló struktúra üzemben tartása sem jelent akadályt – ha minket választ, telekommunikációs rendszere mindig naprakészen fogja kiszolgálni vállalata igényeit. Ha Ön saját mérnökei és informatikusai által gondoskodik az üzemeltetésről és a kisebb karbantartási, javítási feladatokról, ám a nagyobb szakmai tapasztalatot igénylő beavatkozásokat másra bízná, rendszertámogatási szolgáltatásunk keretében Mi segítséget nyújtunk Önnek szervizcsomagok telepítéséhez, hálózati bővítéshez, kritikus hibák orvoslásához, és minden egyéb bonyolultabb karbantartási tevékenységhez. Kérje szakértői tanácsadásunkat, és útmutatást nyújtunk a rendszer még tökéletesebb működéséhez.

IP PBX rendszer karbantartás

Rendszerbérlés

Visszatartja a beruházástól az arányaiban magas kezdeti díjköltség?

Fél, hogy gyorsan növekvő vállalkozása hamar kinövi telefonrendszerét? Szereti költségeit pontosan előre megtervezni? Válassza rendszerbérleti szolgáltatásunkat, és a telefonrendszerhez szükséges teljes felszerelést rendelkezésére bocsátjuk egy fix havi díj és egy kismértékű egyszeri költség ellenében. A szolgáltatás a beszereléstől kezdve a rendszerüzemeltetésen át a karbantartásig mindent (plusz költség nélkül) tartalmaz, ráadásul bővítés esetén is csak a havidíj méretarányos emelkedésével kell számolnia.

eszközbérlés

Felügyelet

Fél a váltástól?

Ha Önnek nincs még kellően nagy tapasztalata a VoIP-os távközlési rendszerekkel kapcsolatban, akkor sem kell tartani a váltástól – munkatársaink folyamatos felügyelet mellett biztosítják a rendszer problémamentes működését, és igény szerint nyújtanak szakértői tanácsadást Önnek.

IP PBX rendszer felügyelete

Viszontszolgáltatói megoldások

Internet szolgáltató?

Telefont szeretne szolgáltatni ügyfeleinek, de nem akar több millió forintos beruházást? Nincsen meg a telefon rendszer üzemeltetéséhez szükséges szakmai ismeret, és gyakorlat? Kérje egyedi ajánlatunkat!

IP telefon viszontszolgáltatás

N-Centrex Szolgáltatás

Az N-Centrex  egy olyan virtuális IP telefonközpont(IP PBX) megoldás, mely rendelkezik a jelenleg piacon elérhető hagyományos, digitális alközpontok és IP telefonközpontok minden előnyével, megalkuvások nélkül alkalmas bármilyen fizikai alközpont teljes kiváltására.

A szolgátatásról


A szolgáltatás magában foglalja, illetve opcionális modulként lehetőséget ad a vállalati telefonközpont és az ügyfélközponti tevékenység legszélesebb körű igényeinek kiszolgálására (pl. hívásrögzítés, IVR, CallCenter).
Azoknak a vállalati ügyfeleinknek ajánljuk, akik kis anyagi beruházás mellet szeretnék modernizálni kiöregedett alközpontjukat, vagy egyszerűen csak élvezni kívánják a modern technológia előnyeit.

A szolgáltatás havidíj ellenében a mindenkori díjszabásban foglalt árakkal vehető igénybe, díjszabásainkról a lap aljára görgetve tájékozódhat!

Előnyök

Az IP alközpont használatának előnye, hogy a funkciók szabadon választhatók, konfigurálhatók a rendszerben, így akár minden alközpont adott cégre szabottan kerülhet kialakításra. Alacsony
eszközberuházás mellett így igényeire szabott ügyviteli környezet alakítható ki.

Alapszolgáltatások:

  • Hálózaton belül ingyenes kommunikáció
  • Ingyenes beszélgetés az alközponton belüli telefonmellékek között
  • Helytől független mellékek(akár több városba, telepítve, egy központba összefogva)
  • Telefon mellékek közötti és külső telefonszámra történő átirányítás
  • Hívásátvétel, hívás átadás,
  • Kapcsolási és várakoztatási zene
  • Konferencia hívások
  • Hívásvárakoztatás, hívás tartás
  • Hívócsoportok és jogosultságok kialakítása
  • PIN kódos híváskorlátozás
  • Csengetési csoportok és csengetésvándorlás
  • Hívószámkijelzés
  • Kimenő híváskorlátozás telefon mellékenként
  • Telefon mellékenként beállítható e-mail-es értesítés a nem fogadott hívásokról
  • IVR – hangos menü (köszöntő szöveg)
  • IVR telefon mellék beválasztási lehetőség
  • Visszahívás irányíthatósága (Hívó telefon mellékre vagy központi telefonszámra)
  • Mellékek állapotkijelzése
  • Iphone, Android, Windows, Mac OS, Linux Softphone
  • Video telefonálás(képátvitel, szoft one, vagy videotelefon között

Opcionális modulok:

  • Hívásrögzítő modul
  • Hangposta modul
  • N-Centre (virtuális, hostolt bejövő CallCenter szolgáltatás, IVR modullal)
  • Flotta GSM gateway modul
  • Központi telefonkönyv, WEB, XML és LDAP

Központi PBX

N-PBX szolgáltatás

Megfizethető, egyszerűen telepíthető és kezelhető

Cégünk hivatalos 3CX Partner, így Ön számára is kedvező áron kínálunk 3CX telefonrendszereket akár havi akár éves díj ellenében. A 3CX rendszerek akár egy órán belül telepíthetőek legyen szó helyszíni vagy felhő alapú szolgáltatásról. A 3CX telefonközpontok pár kattintással egyszerűen kezelhetők.

N-PBX funkciói

Az IP alközpont használatának előnye, hogy a funkciók szabadon választhatók, konfigurálhatók a rendszerben, így akár minden alközpont adott cégre szabottan kerülhet kialakításra. Alacsony eszközberuházás mellett így igényeire szabott ügyviteli környezet alakítható ki. Az N-PBX , opcionális modulként lehetőséget ad a vállalati telefonközpont és az ügyfélközponti tevékenység legszélesebb körű igényeinek kiszolgálására (pl. hívásrögzítés, IVR, Call-Center).

N-PBX Bérlet

Cégünk egyaránt kínálj az IP telefonközpont helyi vagy központi üzemeltetésének lehetőségét. Helyi szerverüzemeltetés esetén Ön bármikor hozzáfér a rendszer hardveres eszközeihez, így gyorsan, helyben végezhetik el a rendszerbeállításait és karbantartását saját mérnökei és informatikusai, akik számára igény szerint rendszertámogatási szolgáltatásokat, illetve szakértői tanácsadást nyújtunk.

Nagykereskedelem és Tranzit

Mit nyújt Önnek az N-System voice Tranzit?

A világ legnagyobb távközlési szolgáltatóinak partnereként kiemelkedő infrastruktúrális  és szakértői háttérrel rendelkezik, aminek köszönhetően egyedülálló szolgáltatási színvonlat képes nyújtani a hazai vállalatok számára is. A nemzetközi nagykereskedelmi összeköttetések mellett számos magyarországi jelentős szolgáltatónak biztosít nagykereskedelmi hátteret és saját fejlesztésű rendszerével technológiai beszállítóként is segíti munkájukat.

Mi egy független kereskedelmi központ vagyunk- Magyarország vezetõ online piactere a VoIP alapú telefonhívások kereskedelmében. Alapvetõen a távolsági hívások végzõdtetésének nagykereskedelmi piacán vagyunk jelen „business to business” kapcsolatokkal TDM és VoIP szolgáltatók, valamint viszonteladók irányában.

Hosszútávú stratégiánk, hogy vezetõ VoIP forgalom kicserélõ szervezetek közé emelkedve részt vállaljunk a globális VoIP piac alakításában a technológiai és partnerkapcsolatok által.

Kérjük, nyugodtan forduljanak hozzánk kérdéseikkel, megjegyzéseikkel vagy javaslataikkal. Garantáljuk, hogy azonnal válaszolunk email-ban feltett kérdéseikre, reagálván minden érdeklõdésre. Munkanapokon történõ megkeresések 48 órán belül megválaszolásra kerülnek valamelyik ügyfélkapcsolati képviselõnk által. A hétvégi levelekre pedig a következõ munkanapon tudunk válaszolni.

Tranzitszolgáltatáson belül az alábbi szolgáltatásokat tudjuk még elvégezni

  • KRA lekérdezés, hordozottság vizsgálat
  • Transcodolás
  • Egyedi routingok
  • IP-IP, PubNET-IP, IP-SS7 kapcsolódás

Kérjen ajánlatot! sales@n-system.hu

 

Végződtetés

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság a HF/25016-187/2012 sz. határozata kötelezte a N–System Kft.-t, mint a 85 sz. érintett piacon jelentős piaci erejű szolgáltatót, hogy honlapján hozza nyilvánosságra a határozat rendelkező rész A/3 pontjában foglalt információkat, amely a N-System és az N-System SW mögötti partnerek végződtetési díját tartalmazza.

N-System végződtetési díjak >>